Overal en altijd toegankelijk...als u het wil!

Mobiel in de breedste zin
Met Call Connect kan u oproepen overal opnemen en opzetten alsof u op kantoor bent. U werkt met één nummer, met één voice mail vanop eender welk toestel. Dus een smartphone, een tablet, een pc of een vaste post op uw bureau, allemaal kunnen ze dezelfde mogelijkheden aanbieden, waar u zich maar bevindt. Het beheer gebeurt volledig via een web-portaal dus alle aanpassingen aan uw evolutieve organisatie zijn binnen handbereik.

Flexibel
Met deze oplossing betaalt u per gebruiker per maand, dus geen overmaatste investeringen en hoge kosten. Uw telefooncentrale groeit mee met uw bedrijf en biedt u vanaf de eerste gebruiker alle functionaliteiten van een volledige omgeving die door de grotere oplossingen in de markt gevraagd worden. Alles wordt u aangereikt door 1 aanspreekpunt die zowel de communicatie als de oplossing zelf integreert voor u.

Professioneel / Privé
Dankzij deze oplossing houdt u de controle over uw privé-leven door uw professionele oproepen te doen met uw professioneel nummer en uw privéoproepen met uw privé-nummer. De werkdag zit erop? Het professioneel nummer wordt doorgeschakeld naar uw professioneel antwoord-apparaat en biedt u dus een perfect beheer
Waarom kiezen voor een cloud-oplossing?
Door te kiezen voor een cloud-oplossing kiest u voor een flexibele oplossing die met uw organisatie mee evolueert. U kan eenvoudig en snel gebruikers toevoegen of verwijderen zonder hiervoor technische kennis te hebben. Op die manier ontzorgt u uw IT afdeling en kan uw organisatie optimaal genieten van de voordelen van de meest volledige oplossingen, maar aan een prijs per gebruiker, zonder grootste investeringen.
Voordelen voor u van een cloud oplossing
- Flexibiliteit
- Eenvoudige dimensionering
- Geen investeringen
- Prijsmodel ‘pay-as-you-use’
- Eigen beheersportaal
Onze telecom-consultants kunnen u perfect begeleiden bij de keuze van de juiste telefonie-oplossing voor uw behoefte. Eénmaal de keuze gemaakt nemen we de volgende stappen voor onze rekening om uw organisatie zonder onderbrekning te laten overstappen van uw huidige infrastructuur naar uw nieuwe omgeving.
Steeds op uw maat
- Op basis van de individuele communicatiebehoeften
- Steeds klaar om je veranderende communicatiebehoeften in te vullen
- Start met telefonie-functies en uitbreidbaar met UC-mogelijkheden
Vaste prijs per gebruikersprofiel
- OPEX-model ‘Pay as you use’ (huurstelsel, geen investeringen nodig)
- Verschillende gebruikersprofielen instelbaar
- Verschillende mogelijke toestellen compatibel
- Volledig ge-”host” model beheerd door Proximus
Alles in 1
- VoIP-diensten
- Onbeperkte communicatie
- Beheersportaal
- Beheer van de vaste en mobiele oproepen in een handomdraai

EEN GOEDE TELEFOONCENTRALE BEPAALT MEE DE IDENTEIT VAN UW ORGANISATIE
Veel mensen onderschatten de meerwaarde van een goede telefooncentrale voor hun organisatie. Voor een kleine organisatie van 3 of een grote organisatie van 100 gebruikers, er is steeds een gepaste oplossing die wij kunnen aanbieden. Gezien onze expertise in het vak verstaan we uw behoeftes en kunnen we steeds een gepast voorstel maken. Mis dus nooit meer de oproepen van uw klant of prospect!