Blog archieven

Kan ik mijn Voucherwaarde nakijken?

  • Login met uw e-mail en paswoord
  • Ga naar ‘Mijn Account’/’My Account’ en selecteer ‘Mijn Vouchers’/’My Vouchers’
  • Copy – paste uw vouchercode in het vak en klik op  ‘Coupon Toevoegen’/’Add Coupon’

De waarde van uw voucher zal nu zichtbaar zijn in het overzicht.

 

Wanneer wordt mijn iPhone 7 geleverd?

Momenteel is er geen leverdatum voor de iPhone 7 gekend door stockproblemen bij Apple. We werken met het principe “first in – first out”. Onze excuses voor het ongemak.

Zijn er verzendkosten?

Misschien, wanneer uw bestelling meer dan 250 euro bedraagt, zijn er geen verzendkosten. Bij een bestelling van minder dan 250 euro zal er 12,95 euro aangerekend worden.

Mijn toestel is defect, wat nu?

Wanneer uw toestel niet meer voldoet aan de verwachtingen kan u dit melden via shop@arc.be of via onderstaand formulier met vermelding van het serienummer en de probleem omschrijving. Standaard heeft een toestel 2 jaar garantie. Wanneer de herstelling binnen de garantievoorwaarden kan, mag u dit toestel naar ons versturen en doen we het nodige. Wanneer er geen aanspraak kan gemaakt worden op de garantie, bvb val-, stoot- of vochtschade, kan het toestel nog steeds hersteld worden, maar zal er eerst een bestek worden opgemaakt.

Kan ik mijn gegevens over zetten naar de nieuwe telefoon?

In de meeste gevallen kan dit wel. In het pakket zal een begeleidend schrijven zitten dat u zal helpen om de gegevens over te zetten. Via de supportpagina van proximus vindt u ook een interactieve handleiding om uw toestel in te stellen voor bijvoorbeeld mail, back-up, internet in het buitenland, alsook het overzetten van contacten naar uw nieuwe toestel.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om in een veilige omgeving te betalen met Bancontact, Maestro, VISA, Mastercard, alsook online bankieren via KBC en Belfius. U kan ook kiezen voor overschrijving na het bestellen. Van zodra we het bedrag dan hebben ontvangen, versturen wij het toestel.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Kijk even of de mail niet terecht is gekomen in je SPAM of ongewenste mail-folder. Mocht je toch niets ontvangen hebben, laat ons dan iets weten en we zullen het nodige doen.