Blog archieven

Ik heb geen internet meer.

Wanneer u geen toegang meer heeft, kan u onderstaande even nakijken:

  • Mogelijk heeft u een oude simkaart en dient deze vervangen te worden.
  • Controleer de instellingen van uw GSM via de handleiding op www.proximus.be/toestelhulp
  • Schakel uw toestel even volledig uit en start het weer op.

Lukt het nog steeds niet, dan kan u contact opnemen zodat we het nodige kunnen nakijken.

Ik heb nog geen voucher ontvangen?

Dat kan, om de twee jaar krijgt u een voucher voor de aankoop van een telefoon of smartphone. Van zodra u aan de beurt bent, krijgt u een mail met vermelding van uw login, paswoord en voucher code.

Heb ik een andere simkaart nodig?

Misschien, standaard wordt er een simkaart verstuurd in het pakket. Mocht het nodig zijn, mag u een mail sturen naar brico@arc.be met vermelding van uw GSMnummer en nieuwe simkaartnummer en dan doen we de aanpassing.

Ben ik eigenaar van het toestel?

Neen, het toestel eigendom is van Brico, ook als u zou beslissen om een duurder type te kiezen. Dit wil zeggen dat het toestel ingeleverd wordt als u de firma zou verlaten.

Mijn voucher werkt niet

Controleer of u de juiste tekens heeft ingevoerd.

Let ook op: Uw voucher is maar één keer geldig.

Heeft u toch een probleem, stuur een mail naar shop@arc.be met vermelding van uw vouchercode en wij zullen het nodige doen.