Wanneer u geen toegang meer heeft, kan u onderstaande even nakijken:
- Mogelijk heeft u een oude simkaart en dient deze vervangen te worden.
- Controleer de instellingen van uw GSM via de handleiding op www.proximus.be/toestelhulp
- Schakel uw toestel even volledig uit en start het weer op.
Lukt het nog steeds niet, dan kan u contact opnemen zodat we het nodige kunnen nakijken.
Neen, dat mag niet. Uw voucher is maximum twee jaar geldig en vervalt voor u de nieuwe voucher ontvangt.
Dat kan, om de twee jaar krijgt u een voucher voor de aankoop van een telefoon of smartphone. Van zodra u aan de beurt bent, krijgt u een mail met vermelding van uw login, paswoord en voucher code.
Misschien, standaard wordt er een simkaart verstuurd in het pakket. Mocht het nodig zijn, mag u een mail sturen naar brico@arc.be met vermelding van uw GSMnummer en nieuwe simkaartnummer en dan doen we de aanpassing.
Neen, per voucher mag maar één toestel besteld worden. Je mag uiteraard wel accessoires toevoegen om je toestel te beschermen of op te laden in de wagen bvb.
Neen, het toestel eigendom is van Brico, ook als u zou beslissen om een duurder type te kiezen. Dit wil zeggen dat het toestel ingeleverd wordt als u de firma zou verlaten.
Dan verliest u de restwaarde. Uw voucher kan maar één keer gebruikt worden. Deze restwaarde kan ook niet uitbetaald worden in contacten.
Uw voucher heeft een waarde van 450 euro incl BTW.
Ja, dat mag, zolang het leveradres maar in België is. Het pakket mag echter niet worden geleverd in een Brico of Brico Planit verkooppunt.
Controleer of u de juiste tekens heeft ingevoerd.
Let ook op: Uw voucher is maar één keer geldig.
Heeft u toch een probleem, stuur een mail naar shop@arc.be met vermelding van uw vouchercode en wij zullen het nodige doen.